Vragen

Wat is de levertijd?

Als je een bestelling plaatst, word deze, in principe dezelfde dag nog verzonden. Kijk je even op de pagina over verzenden?

Als een product niet op voorraad is vermelden wij het er bij; mocht het toch eens gebeuren dat iets uit voorraad is, dan mailen wij je persoonlijk. Per post duurt het dan binnen Nederland 2 tot 3 werkdagen voordat het bestelde product bij je afgeleverd wordt nadat wij het op de post hebben gedaan. Voor België is de overkomstduur 3 tot 4 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Ben je niet tevreden met je bestelling? Je mag bij ons binnen 14 dagen retourneren. De verzendkosten zijn voor je eigen rekening. Kijk je even op de pagina over retourneren?

Na ontvangst van je retour (in ongeschonden en verkoopbare) storten wij het bedrag aan je terug.

Wat zijn de betaalmethoden?
Alle betalingen worden gedaan in de beveiligde omgeving van Mollie. Je kunt je bestelling betalen met betalen met iDEAL, dit is ook de meest gebruikte betaalmethode in Nederland en België.
Beschik je niet over een van de hierboven genoemde betaalmethode, of is het toch handiger om te betalen via een overboeking, neem dan contact met ons op.
Wat doe ik als ik een vraag of klacht heb?

Ben je niet tevreden met een product of met onze service? Dan stellen we jouw mening op prijs.

Neem hiervoor contact met ons op per e-mail ln.ne1711713009vohdn1711713009ielek1711713009kafed1711713009@ofni1711713009 of bel direct met 040- 252 7813.

Samen een oplossing bedenken lukt vast.